اگر این 5 وضعیت را دارید، روفرشی کشدار شما را نجات می دهد
روفرشی کشدار مناسب

روفرشی کشدار نوعی کاور برای فرش است که به دلیل داشتن کش در لبه‌ های آن، به طور کامل روی فرش فیکس شده و از لیز خوردن و جمع شدن آن جلوگیری می‌ کند. این نوع روفرشی علاوه بر محافظت از فرش، نقشی کلیدی در زیبایی دکوراسیون منزل نیز ایفا می‌ کند. روفرشی کشدار با دارا بودن نقش محافظتی، از فرش در برابر گرد و غبار، لکه، رطوبت و ساییدگی محافظت می‌ کند. همچنین با استفاده از روفرشی، فرش دیرتر کثیف شده و کمتر نیاز به شستشو پیدا می‌ کند، در نتیجه عمر آن افزایش می‌ یابد. در یک سری از وضعیت ها، شما به روفرشی کشدار نیازی مبرم خواهید داشت و حتما باید از این نجات دهنده استفاده کنید تا فرش شما عمری طولانی داشته باشد. همراه النافرش باشید.

در این پست به بررسی 5 وضعیتی می‌ پردازیم که در آنها استفاده از روفرشی کشدار می‌ تواند راهگشا باشد:

1. وقتی طفل کوچک دارید

کودکان به طور طبیعی تمایل به بازی و فعالیت روی زمین دارند و بازی کردن آنها ممکن است باعث کثیف شدن، لکه شدن و حتی پاره شدن فرش شود. روفرشی کشدار با ایجاد یک لایه محافظ، از فرش در برابر آلودگی و آسیب‌ های احتمالی ناشی از بازی کودکان محافظت می‌ کند. با روفرشی کشدار خیالتان از بابت همه چیز راحت است و به کودک خود اجازه تجربه کردن و آشنایی با دنیای پیرامون خود می دهید. شستشوی روفرشی کشدار بسیار آسان‌ تر و کم هزینه تر از شستشوی فرش است و به راحتی می‌ توانید به ‌راحتی و بدون نیاز به قالیشویی، فرش خود را تمیز نگه دارید. ده ها ویدیویی که برای النافرش از بازی کردن کودکان بر روی روفرشی بدون اینکه مادر دغدغه کثیف شدن فرش را داشته باشد گواه این موضوع است.

کودکان بسیار کنجکاو هستند و در سنین پایین خوب و بد را از هم تشخیص نمی دهند. گاهی می بینید که با ماژیک یا مداد شمعی در حال نقاشی کشیدن روی فرش هستند و یا به تازگی غذا خوردن را یاد گرفته اند که در این صورت بیشتر از اینکه خود غذا بخورند، به گل های فرش غذا می دهند! در چنین وضعیتی اگر روفرشی کشدار نداشته باشید باید با قالیشویی بابت شستشوی ماهانه فرش قرارداد ببندید! اگر حتی هزینه شستشوی فرش را کنار بگذاریم، شستن مداوم فرش به مرور بافت فرش را دچار آسیب می کند؛ پس این مورد هم عملا راه مناسبی نیست. تنها راه مناسب، خرید روفرشی کشدار است.

2. وقتی حیوان خانگی دارید

حیوانات خانگی ممکن است باعث کثیف شدن، لکه شدن و حتی پاره شدن فرش شوند. اگر حیوان تربیت شده ندارید، اصلا با مفهوم ارزش فرش آشنایی ندارد و به راحتی می تواند موجب کثیف شدن و یا آسیب به بافت فرش شود. موی حیوانات نیز می‌ تواند به فرش بچسبد و تمیز کردن آن دشوار باشد. روفرشی کشدار با نقش محافظتی خود، از فرش در برابر آلودگی و آسیب‌ های ناشی از حیوانات خانگی محافظت می‌ کند. همچنین موی حیوانات به ‌راحتی از روی روفرشی جمع می‌ شود و نیاز به شستشوی فرش را کاهش می‌ دهد. حیوانات خانگی موقع غذا خوردن نیز نمی توانند خیلی تمیز و شسته رفته غذا بخورند و معمولا بخشی از غذا و مایعات را روی فرش می ریزند. با روفرشی کشدار، خیال شما از بابت همه چیز راحت است.

3. وقتی خانه پر رفت و آمد و پر مهمان است

در خانه‌ های پر رفت و آمد، فرش بیشتر در معرض آلودگی و ساییدگی قرار می‌ گیرد. مهمان زیاد به معنای پا خور بودن بیشتر فرش و مستعد بودن فرش در برابر ریختن مایعات و خوراکی ها است و احتمالا برای شما پیش آمده که در هر میهمانی، یک چیزی روی فرش بریزد. اگر لکه مانند چای رنگی باشد که شستشوی فرش را حتمی می کند. به مانند موارد بالا، روفرشی کشدار با ایجاد یک لایه محافظ، از فرش در برابر خطرات ناشی از رفت و آمد زیاد محافظت می‌ کند. اگر نگران ظاهر روفرشی هستید باید بگوییم روفرشی های کشدار مجموعه النافرش آنقدر زیباست که جایگزینی مناسب برای فرش شماست و برخلاف روفرشی های قدیمی که در میهمانی ها از روی فرش جمع می شد، در اینجا اتفاقا اصلی ترین استفاده آن هنگام آمدن مهمان به منزل شماست.

4. وقتی فرش زیادی گرانبهاست

فرش‌ های گرانبها نیاز به مراقبت بیشتری دارند. بسیاری از فرش ها را نمی توان شست و در صورت شستن نرمی و لطافت خود را از دست می دهند و بافت آنها دچار مشکی می شود. بعضی از فرش ها نیاز به شستشوی با دقت دارند و به این سادگی ها نمی توان آنها را با روش های معمول شستشو داد. قیمت روفرشی کشدار نسبت به فرش گرانبهای شما کمتر از 10 درصد است و با این مبلغ شما می توانید عمر طولانی فرش گرانبهای خود را تضمین کنید. در شرایط اقتصادی فعلی، خرید فرش رفته رفته به یک آرزو تبدیل می شود و نگهداری و مراقبت از فرش به یک اصل مهم در خانه تبدیل می شود. همچنین، بسیاری از فرش ها مشابه دوم ندارند و اگر از بین بروند حسرت داشتن طرح زیبای آن به دل شما می ماند. با استفاده از روفرشی کشدار می‌ توانید عمر فرش خود را افزایش داده و از زیبایی آن برای سال‌ های طولانی لذت ببرید.

5. وقتی فرش زیادی بی ارزش است!

اگر فرش شما از نظر قیمتی ارزش چندانی ندارد و به لحاظ زیبایی نیز در وضعیت خوبی قرار ندارد، می‌ توانید با استفاده از روفرشی کشدار ظاهر آن را زیباتر کنید. قیمت خرید روفرشی کشدار نسبت به خرید یک فرش هم ظاهر خود بسیار ارزان تر است و شما می توانید با مبلغ یک فرش، ده ها روفرشی با طرح ها و رنگ های مختلف بخرید تا حتی بتوانید تنوع را نیز در استفاده از روفرشی در خانه خود داشته باشید. روفرشی‌ های کشدار در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی تولید می‌ شوند که می‌ توانند با دکوراسیون منزل شما به ‌راحتی ست شوند. به این ترتیب می‌ توانید بدون نیاز به صرف هزینه زیاد، زیبایی دکوراسیون منزل خود را ارتقا دهید و اگر فرش شما از ظاهر افتاده و یا حتی پاره شده است، روفرشی کشدار را روی آن بکشید و بار دیگر زیبایی را برای منزل خود به ارمغان آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد