قوانین و مقررات سایت النا فرش
ماده یک: تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به صورت لازم الاجرا در آمده باشد از جمله قوانینی که سایت النا فرش تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف کننده است.

سفارش غیر استاندارد: به هرگونه سفارشی که با اندازه هایی به جز اندازه های استاندارد باشد سفارش غیر استاندارد گفته

اندازه های استاندارد برای روفرشی ها شامل:

230*150
300*200
350*250
400*300

اندازه های استاندارد برای فرشینه ها شامل:

70*50
80*50
150*100
225*150

توافق: منظور از توافق صفحه قوانین و مقررات حاضر می باشد که به موجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم الاجرا تلقی می گردد و تنظیم کننده روابط بین النا فرش و کاربران می باشد.

سایت: در توافق حاضر هر کجا از کلمه سایت استفاده شده است منظور سایت النافرش است.

محصولات: منظور از محصولات تمام اقلام داخل سایت است که به صورت فیزیکی به مشتری تحویل داده میشود.

ماده دو: موضوع فعالیت سایت النا فرش

سایت النا فرش در زمینه فروش روفرشی های کشدار و فرشینه فعالیت دارد و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

ماده سه: تعهدات النا فرش

۳-۱ سایت النا فرش تمام تلاش خود را می‌کند که در کمترین زمان محصولاتی با کیفیت معقول به خریداران ارائه دهد.

۳-۲ سایت النا فرش تمام تلاش خود را در برخورد خوب و مناسب با شما عزیزان خواهد کرد و صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهد بود.

ماده چهار: ثبت و ارسال سفارشات

۴-۱ محصولات خریداری شده معمولاً پس از ۳ روز کاری به پست تحویل داده میشود و زمان دقیق رسیدن آن به دست شما بستگی به برنامه‌ریزی‌های اداره پست منطقه شما دارد با توجه به تجربه ما پس از تحویل به پست معمولاً تا سه روز کاری به دست شما خواهد رسید.

۴-۲ تاخیر های ناشی از مشکلات اداره پست ارتباطی به ما ندارد و النا فرش مسئولیتی در این موارد نخواهد داشت.

4-3 محصولات سفارشی، مانند ابعاد غیر استاندارد، نیازمند یک هفته تا ده روز زمان برای آماده سازی میباشد و پس از این بازه زمانی، تحویل پست میشود.

۴-4 تمام بسته ها به صورت کاملاً سالم به اداره پست تحویل داده می‌شود اما در صورت وجود هرگونه نقص در بسته تحویلی و رسیدن آسیب به محصول حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل باید به ما اطلاع دهید تا پیگیری های مربوطه انجام شود.

۴-5 آدرس و اطلاعات توسط خریدار باید دقیق و صحیح وارد شود در صورتی که آدرس اعلام شده توسط خریدار غیر دقیق باشد و محصول به خریدار نرسد النا فرش هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۴-6 در صورتی که تراکنش کاربرد ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد مبلغ آن تا ۷۲ ساعت به صورت خودکار از طرف بانک مربوطه مسترد خواهد شد و نیاز به پیگیری توسط ما نیست.

۴-7 اگر بر اثر اشتباه سایت محصولی موجود اعلام شده باشد در صورتی که موجودی آن صفر باشد سایت این حق را دارد سفارش را باطل نماید.

۴-8 اگر بر اثر اشتباه قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود سایت این حق را دارد تا خرید را باطل نمایند تا ثبت سفارش با قیمت صحیح انجام پذیرد.

۴-9 النا فرش موظف است محصول خریداری شده را به صورت سالم به پست تحویل دهد و پست هم موظف است محصول را سالم به دست خریدار برساند در صورتی که پست در سالم رساندن و حتی رساندن محصول به خریدار قصوری داشته باشد موظف است خسارات ناشی از آن را با توجه به هزینه بیمه ای که توسط النا فرش به پست پرداخت میشود که خریدار پرداخت کند و النا فرش در این مواقع فقط پیگیری های مربوطه را انجام خواهد داد.

۴-10 تمامی محصولات النا فرش توسط پست برای خریداران ارسال می شود در صورتی که مشتری درخواست ارسال با پیک را داشته باشد هزینه آن را باید خودش پرداخت کند.

ماده پنج: ضمانت نامه‌ها

۵-۱ تمامی محصولات ما تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل سفارش به شما ضمانت مرجوعی و تعویض طرح را دارد.

۵-2 بدیهی است که بعد از این ۴۸ ساعت النا فرش هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال برگشت یا تعویض محصولات نخواهد داشت حتی اگر هیچ استفاده از آن نشده باشد.

5-3 محصولاتی که به سفارش خریدار با سایز غیر استاندارد آماده شده باشد شامل ضمانت بازگشت و تعویض نخواهد بود.

ضمانت تعویض و مرجوعی برای فرشینه ها فقط برای سایز های (50*70) (50*80) (100*150) (225*150) قابل اجرا میباشد سایز های بزرگتر یا متفرقه امکان استفاده از ضمانت تعویض یا مرجوع ای را نخواهد داشت.

۵-۳ در صورت مرجوعی هزینه ارسال محصول که در زمان خرید رایگان بوده از مبلغ فاکتور کسر شده و الباقی عودت خواهد شد مسئولیت و هزینه برگشت محصول هم به عهده مشتری می‌باشد.

۵-۴ تعویض طرح محصول فقط دو بار قابل انجام است و هزینه های ناشی از ارسال و جابجایی به عهده خریدار خواهد بود.

۵-۵ ضمانت تعویض و مرجوعی زمانی قابل استفاده است که هیچ آسیبی اعم از کثیفی پارگی و غیره به محصول وارد نشده باشد در غیر اینصورت النا فرش هیچ تعهدی برای اجرای این ضمانت نخواهد داشت.

۵-۶ در صورت مرجوعی محصول مبلغ پرداخت شده فقط به همان حسابی که با آن محصول خریداری شده واریز خواهد شد و هیچ حساب دیگری قابل قبول نخواهد بود.

۵-۷ برگشت وجه تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل محصول توسط النا فرش انجام خواهد شد.

ماده شش: مالکیت محتوای سایت

تمامی محتوای سایت النا فرش مانند محتوای آموزشی عکس های محصولات عکس های منازل مشتریان لوگو ویدئو ها و غیره متعلق به النا فرش است و بدون موافقت و اجازه النافع هیچکس اجازه استفاده کپی بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکر شده و امثال آن ندارد.