چرا پارچه مخمل شانل بهترین پارچه برای روفرشی است؟
روفرشی مخمل شانل

انتخاب روفرشی مناسب، دغدغه بسیاری از افراد است و نوع پارچه روفرشی کشدار از جمله مواردی است که در لیست دغدغه افراد برای بررسی بهترین نوع روفرشی کشدار قرار دارد. روفرشی علاوه بر محافظت از فرش، می‌ تواند زیبایی و جلوه‌ ای خاص به دکوراسیون منزل ببخشد؛ بنابراین وقتی صحبت از بهترین پارچه برای تولید و دوخت روفرشی کشدار می شود، باید گزینه ای را انتخاب کرد که هم زیبایی منحصربفردی داشته باشد و هم بتواند به خوبی نقش محافظتی خود را ایفا کند. در بین انواع مختلف پارچه ها، پارچه مخمل شانل به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فردی که دارد، به عنوان بهترین گزینه شناخته می‌ شود و روفرشی های تولیدی مجموعه النافرش نیز از بهترین نوع پارچه مخمل شانل دوخته شده است. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از پارچه مخمل شانل برای روفرشی می‌ پردازیم پس تا پایان همراه النافرش باشید.

مزایای استفاده از پارچه مخمل شانل در تولید روفرشی

زیبایی و ظرافت عالی

پارچه مخمل شانل با ظاهری شیک و لوکس، زیبایی روفرشی شما را دوچندان می‌ کند. این پارچه دارای پرزهای لطیف و براقی است که به روفرشی جلوه‌ ای خاص و چشم‌ نواز می‌ بخشد. مسلما براق بودن پارچه مخمل شانل به پای زیبایی پارچه ابریشم نمی رسد اما در نوع خود بسیار زیباست. تنوع رنگی بالا در این نوع پارچه، امکان انتخاب روفرشی متناسب با دکوراسیون منزل شما را فراهم می‌ کند و شما می توانید از بیش از 100 طرح متنوع روفرشی کشدار النافرش، طرح و رنگ موردنظر خود را انتخاب نمایید.

نرمی و لطافت بالا

پارچه مخمل شانل بسیار نرم و لطیف است و حس خوشایندی را هنگام لمس کردن به شما القا می‌ کند. این ویژگی، نشستن و استراحت روی روفرشی را لذت‌ بخش‌ تر می‌ کند. حتما روفرشی های قدیمی را به یاد دارید که بسیار زبر بودند و پا روی آنها اصلا احساس راحتی نداشت اما پارچه مخمل شانل لطافت فوق العاده بالایی دارد و بسیاری از مشتریان معتقدند روفرشی تولید شده با پارچه مخمل شانل حتی از فرش آنها نیز لطافت بیشتری دارد.

ضخامت و استحکام مناسب

پارچه مخمل شانل ضخامت و استحکام بالایی دارد و به خوبی از فرش شما در برابر پارگی و ساییدگی محافظت می‌ کند. ضمنا خود نیز در برابر پارگی مقاومت می کند و طول عمر بالایی را برای روفرشی رقم می زند. این ویژگی، روفرشی‌ های مخمل شانل را برای مکان‌ های پر رفت و آمد مانند پذیرایی و اتاق نشیمن مناسب می‌ کند و نرمی و لطافت آن اصلا به معنی استحکام و دوام پایین نیست.

عدم پرزدهی

یکی از معضلات رایج در استفاده از روفرشی‌ ها، پرزدهی آنها است که می‌ تواند در کنار اینکه حس بدی برای شما ایجاد کند و دائم باید در حال جمع کردن پرز باشید، ممکن است موجب حساسیت نیز شود و برای کسانی که آلرژی دارند غیر قابل استفاده باشد. پارچه مخمل شانل پرزدهی بسیار کمی دارد و به همین دلیل، انتخابی ایده‌ آل برای افرادی است که به بهداشت و نظافت منزل خود اهمیت می‌ دهند.

شستشوی آسان

پارچه مخمل شانل به راحتی شسته می‌ شود و می‌ توان آن را در ماشین لباسشویی با آب سرد و شوینده ملایم شست. این ویژگی، اصلی ترین علت استفاده از روفرشی کشدار است و باید بتوان روفرشی را بدون دغدغه و با خیال راحت در دفعات متعدد شستشو داد. النافرش گارانتی عدم رنگ پریدگی را پس از شستشوی روفرشی های کشدار خود فعال کرده است و در صورتی که پس از شستشو حتی پس از چندین نوبت، رنگ روفرشی کشدار شما کمرنگ شد و یا بافت روفرشی دچار تغییر شد، می توانید محصول خود را به فروشگاه عودت دهید.

قیمت مناسب

با وجود مزایای متعددی که پارچه مخمل شانل دارد، قیمت آن در مقایسه با سایر پارچه‌ های روفرشی مانند ابریشم، بسیار مناسب‌ تر است. پارچه ابریشم بسیار گران است و منهای بحث قیمت، معایب زیادی نیز دارد که به احتمال زیاد آن را به پارچه مخمل شانل ترجیح نمی دهید.

عدم سر خوردن روی فرش

یکی از ویژگی‌ های مهم روفرشی‌ های مخمل شانل، عدم سر خوردن آنها روی فرش است. این ویژگی به دلیل وجود پرزهای کوتاه و متراکم در این نوع پارچه است که اصطکاک لازم را بین روفرشی و فرش ایجاد می‌ کند. عدم سر خوردن روفرشی، از جابجایی و جمع شدن آن در زیر فرش جلوگیری می‌ کند و به شما اطمینان می‌ دهد که روفرشی در جای خود ثابت خواهد ماند.

مناسب برای استفاده در تمام فصول

پارچه مخمل شانل به دلیل ضخامت و تراکم مناسب، برای استفاده در تمام فصول مناسب است. در فصل‌های سرد سال، این پارچه گرمای مطبوعی را به شما هدیه می‌ دهد و در فصل‌ های گرم سال نیز با ایجاد تهویه مناسب، از تعریق و گرم شدن بیش از حد جلوگیری می‌ کند. در واقع پرزهای این پارچه در زمستان مانند یک عایق عمل می‌ کند و از هدر رفتن گرما جلوگیری می‌ کند و در تابستان به دلیل وجود منافذ ریز در بین پرزها، گرما را برای شما متعادل می کند.

قابلیت استفاده در مکان‌ های مختلف منزل

روفرشی‌ های مخمل شانل به دلیل زیبایی و ظرافتی که دارند، برای استفاده در مکان‌ های مختلف منزل مانند پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی آشپزخانه مناسب هستند و با توجه به قیمتی که دارند می توانید تمام روفرشی ها و پادری های خانه را با یکدیگر ست کنید. این نوع روفرشی‌ ها به دکوراسیون منزل شما جلوه‌ ای خاص و چشم‌ن واز می‌ بخشند و فضایی گرم و صمیمی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

کلام پایانی

انتخاب روفرشی مناسب، می‌تواند زیبایی و ظرافت را به دکوراسیون منزل شما هدیه دهد و از فرش شما در برابر آلودگی و کثیفی محافظت کند. روفرشی‌ های مخمل شانل با دارا بودن ویژگی‌ های منحصر به فردی مانند عدم سر خوردن روی فرش، مناسب بودن برای استفاده در تمام فصول و نرمی و لطافت بالا، به عنوان بهترین گزینه برای روفرشی شناخته می‌ شوند. جهت خرید روفرشی های دوخته شده با پارچه مخمل شانل، می توانید از محصولات النافرش، اولین و برترین فروشگاه تخصصی در زمینه فروش محصولات روفرشی کشدار، پادری و فرشینه به صورت حضوری و یا آنلاین دیدن فرمائید و محصول موردنظر را با گارانتی بازگشت وجه و کالا دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد