راهنمای خرید پادری؛ نکات مهمی که برای انتخاب پادری باید بدانید
راهنمای خرید پادری

پادری‌ ها به ‌ظاهر ساده و کوچک به نظر می‌ رسند اما نقش مهمی در زیبایی و دکوراسیون منزل ایفا می‌ کنند. علاوه بر این، پادری‌ ها می‌ توانند از محیط دوم در برابر آلودگی وارده از محیط اول محافظت کنند و نقش بهداشتی و محافظتی نیز دارند. اگر هنگام خرید پادری دقت کافی نکنید، ممکن است با کوهی از مشکلات مواجه شوید؛ ممکن است پادری با دکوراسیون منزل شما همخوانی نداشته باشد، ممکن است پارچه پادری کیفیت و دوام قابل قبول را نداشته باشد، ممکن است پادری لغزنده باشد و خطر زمین خوردن با راه رفتن روی پادری همراه باشد، ممکن است پادری عمر کوتاهی داشته باشد و غیر قابل استفاده شود و مواردی از این دست. برای بررسی نکات مهم هنگام خرید پادری همراه ما باشید.

8 نکته مهم هنگام انتخاب و خرید پادری

جنس پادری

جنس پادری باید با توجه به محل استفاده آن انتخاب شود. برای مثال، پادری‌ های نمدی برای ورودی منزل و پادری‌ های ابریشمی برای اتاق خواب مناسب هستند اما یک فرمول طلایی برای جنس پادری وجود دارد و آن هم این است که پادری به صورت لایه لایه تولید شده باشد تا هر لایه یک وظیفه خاص را ایفا کند. پادری های تولید شده در مجموعه النافرش در سه لایه تولید می شود؛ لایه‌ اول از جنس پارچه مخمل شانل است که بهترین پارچه برای تولید رویه پادری است. لایه‌ دوم از جنس نمد است که باعث می شود پادری آب و مایعات را جذب کند و از خود عبور ندهد. لایه‌ سوم و آخر نیز لمینیت است که باعث می شود پادری روی سطح زیرین خود چسبیده و حرکت نکند. برای مشاهده پادری های النافرش به صفحه خرید پادری مراجعه نمایید.

اندازه پادری

پادری را متناسب با ابعاد فضایی که می‌ خواهید از آن استفاده کنید انتخاب کنید. پادری‌ های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ جلوه زیبایی نخواهند داشت و تافته جدا بافته ای برای دکوراسیون شما می شوند. بهینه ترین عرضی که پادری باید داشته باشد برابر با عرض درگاه ورودی یا خروجی محیط است.

طرح و رنگ پادری

طرح و رنگ پادری را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. پادری باید با سایر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته باشد و چه بهتر است که همان طرحی که برای فرش های خود انتخاب کردید، همان طرح را نیز برای پادری انتخاب نمایید. در النافرش، اکثر طرح های روفرشی کشدار برای پادری نیز وجود دارند و پادری ها در شش طرح رنگی گلدار، کرم قهوه ای، طوسی مشکی، طرح سنگ، طرح کودک و طرح آشپزخانه تولید شده اند تا با هر نوع طرح و رنگی که بخواهید بتوانید پادری خود را خریداری نمایید.

کیفیت پادری

محصولی را انتخاب کنید تا علاوه بر راحتی و نرمی، عمری طولانی نیز داشته باشد. به جنس، ضخامت و تراکم بافت پادری توجه کنید. همانطور که اشاره شد، جنس لایه اول پادری های النافرش از پارچه مخمل شانل است که بهترین پارچه برای دوخت پادری است. پارچه مخمل شانل بسیار نرم و لطیف است و حس خوشایندی را هنگام لمس کردن به شما القا می‌ کند. همچنین این پارچه به خوبی در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت می کند. پارچه مخمل شانل پرزدهی بسیار کمی دارد و یکی از معضلات مهم در استفاده از پادری که پرزدهی و ریش ریش شدن رفته رفته پارچه آن است به طور کلی برطرف شده است. منهای تمام خصوصیات کاربردی، این پارچه دارای پرزهای لطیف و براقی است که به روفرشی جلوه‌ ای خاص و زیبا می‌ بخشد و پادری های تولید شده با این پارچه فوق العاده زیبا هستند.

موضوع دیگری که در استفاده از پادری مهم است و پارچه مخمل شانل به خوبی از پس آن برآمده است، چهار فصل بودن این پارچه است؛ مخمل شانل در فصل‌ های سرد عملکرد عایق مانند دارد و گرمای مطبوعی را به پاهای شما هدیه می‌ دهد و در فصل‌ های گرم سال نیز با ایجاد تهویه مناسب از طریق منافذ موجود در پرزها، خنکی دلپذیری را برای پاهای شما به ارمغان می آورد.

قابلیت شستشوی پادری

پادری را انتخاب کنید که به ‌راحتی قابل شستشو باشد. شستشوی آسان پادری به حفظ بهداشت و تمیزی ظاهری آن کمک می‌ کند. یکی از مهم ترین خصوصیات پارچه مخمل شانل این است که این پارچه به راحتی شسته می‌ شود و می توانید با شامپو فرش بدون خطر تغییر رنگ و بافت پادری، اقدام به شستشوی پادری های النافرش نمایید.

قیمت پادری

پادری را با قیمتی مناسب و متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. تنوع قیمت در پادری‌ ها بسیار زیاد است و البته مهم است که خرید خود را از هر فروشگاهی انجام ندهید چرا که ممکن است یک پادری را گران تر از ارزش واقعی خود به شما بفروشند. حتما هنگام خرید دقت کنید که اگر فروشگاه موردنظر شما اینترنتی بود، دارای مجوز ای نماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت و اگر فروشگاه حضوری بود دارای جواز کسب باشد.

ایمنی پادری

پادری را انتخاب کنید که لغزنده نباشد و خطر زمین خوردن را به همراه نداشته باشد. همانطور که اشاره شد لایه‌ سوم پادری های النافرش از لمینیت ساخته شده که باعث می شود پادری روی سطح زیرین خود چسبیده و حرکت نکند. فرق نمی کند سطح زیرین پارکت باشد یا سرامیک؛ لمینیت به هر دو اتصال خوبی دارد و خطر زمین خوردن و لیز خوردن با چنین پادری در کمترین حالت ممکن است.

محل خرید پادری

پادری را از مکان‌های معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا از اصالت و کیفیت آن مطمئن باشید. مجموعه النافرش، اولین و تخصصی ترین فروشگاه آنلاین و حضوری خرید انواع روفرشی کشدار، پادری و فرشینه با ضمانت بازگشت وجه و کالا است که بیش از 50 طرح متنوع پادری را برگرفته از محبوب ترین طرح ها و رنگ های باب سلیقه ایرانیان از طرح های سنتی و ایرانی گرفته تا طرح های مدرن و فانتزی تولید کرده است. النافرش محصولات خود را از حیث تنوع تضمین و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان ارجمند قرار می دهد و شما می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام النافرش از نظرات و تجربیات خانواده بزرگ النافرش بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد