ملحفه کشدار یا کاور کشدار تشک چیست؟ + معرفی محصول

کاور کردن فرش، مبل و یا تشک همواره معضل بزرگی برای نگهداری و مرتب کردن وسایل ارزشمند منزل شما بوده است اما با ورود کشدوزی به کاورها، این موضوع تا حد بسیار زیادی حل شده است. ملحفه کشدار تشک که به آن کاور کشدار تشک نیز گفته می شود و از سری محصولات کشدار مانند روفرشی کشدار می باشد، کاوری پارچه ای است که معمولا از پنبه، پلی استر و یا پارچه مخمل تولید می شود و با کشدوزی حاشیه ها سبب می شود تا ملحفه به راحتی روی تشک کشیده و محکم شود و دیگر خبری از کثیف شدن یا پاره شدن تشک وجود نداشته باشد. ملحفه کشدار تشک به طور معمول برای محافظت از تشک در برابر کثیفی و پارگی استفاده می شود و در کنار این وظیفه خود، می تواند به افزایش راحتی و زیبایی کالای خواب شما کمک کند. همراه النافرش باشید.

ملحفه کشدار تشک در انواع مختلفی از پارچه ها و طرح ها تولید شده است و به این دلیل که هنگام خواب در زیر شما وجود دارد و عملا تماس بدن شما با کاور کشدار تشک است، باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و نرمی و لطافت تشک را برای شما به ارمغان آورد. برخی از محبوب ترین انواع پارچه های مورد استفاده برای ملحفه کشدار تشک شامل پنبه، پلی استر، پارچه مخمل و یا ترکیبی از پنبه و پلی استر و ابریشم است. برخی از محبوب ترین طرح های ملحفه کشدار تشک شامل طرح های ساده، طرح دار و چاپی است.

دو نکته ای که حتما باید هنگام خرید ملحفه تشک کشدار به آن دقت کنید، نوع پارچه و سایز کاور تشک است. سایز تشک خود را اندازه بگیرید و ملحفه کشدار تشک را 10 سانتی متر بزرگتر از اندازه تشک در نظر بگیرید تا به راحتی روی آن کشیده و محکم شود. در واقع کمتر و بیشتر از این مقدار ممکن است موجب نافرمی کاور تشک شما شود. در النافرش سه سایز 90، 160 و 180 سانتی متر برای کاور کشدار تشک تولید شده است تا از تشک تک نفره تا دو نفره کوچک و بزرگ را در برگیرد و متناسب با سایز تخت شما، روتشکی مناسب خدمت شما پیشنهاد گردد. نکته دوم، نوع پارچه ای است که می خواهید استفاده کنید. پنبه و پلی استر دو نوع پارچه محبوب برای ملحفه کشدار تشک هستند که پنبه نرم و تنفس پذیر و پلی استر بادوام است. اینکه کدام ویژگی برای شما مهم تر است، انتخاب شما را رقم می زند.

ملحفه کشدار تشک پنبه ای نرم و تنفس پذیر است و این نوع ملحفه کشدار تشک برای افرادی که پوست حساس دارند یا در آب و هوای گرم زندگی می کنند مناسب است. ملحفه کشدار تشک پلی استر بادوام تر و مقاوم تر در برابر چروک است. این نوع ملحفه کشدار تشک برای افرادی که تشک آنها به راحتی چروک می شود یا افرادی که می خواهند ملحفه آنها به راحتی شسته و خشک شود و دفعات شستشوی آنها بیشتر می باشد، مناسب است.

ملحفه کشدار یا کاور کشدار تشک چیست؟ + معرفی محصول

ملحفه تشک یا کاور تشک کشدار چه کاری برای شما انجام می دهد؟

وجود ملحفه تشک آنهم از نوع کشدار برای هر تشکی نیاز است. ویژگی های مثبت کاور تشک غیر قابل انکار است که مهم ترین آنها را بررسی می کنیم:

محافظت از تشک در برابر کثیفی و پارگی

ملحفه کشدار تشک یک لایه محافظ بین تشک و بدن شما ایجاد می کند و این لایه، از تشک شما در برابر کثیفی، زردی ناشی از عرق، ریختن مواد مختلف و سایر مواد مضر محافظت می کند. در کنار این موارد، ملحفه تشک می تواند از تشک شما در برابر پارگی و سایش محافظت کند که اگر پاره شود، عملا خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و پارگی مدام گسترش می یابد.

کثیفی و عرق بدن می تواند باعث ایجاد لکه ها، بوی بد و حتی رشد کپک و قارچ شوند. ملحفه کشدار تشک می تواند از این آسیب ها جلوگیری کند و شما با شستن ملحفه عملا تشک خود را مانند روز اول تمیز و خوشبو نگه می دارید اما امکان شستن تشک که وجود ندارد. بنابراین کاور تشک هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ بهداشت، از هر لحاظ برای تشک شما مناسب است.

افزایش راحتی خواب

ملحفه کشدار تشک می تواند به افزایش راحتی خواب شما کمک کند. لایه محافظتی بین بدن شما و تشک می تواند از ایجاد فشار روی بدن شما جلوگیری کند و به دلیل لایه تنفسی، به اعتدال دمای بدن شما نیز کمک کند. فشار زیاد سطح زبر تشک می تواند موجب ناراحتی و درد در بدن شما شود که این مورد به دلیل نرمی و لطافت ملحفه کشدار تشک برطرف می شود. نرمی و راحتی و همچنین حفظ اعتدال دمای بدن شما موجب راحتی خواب شما می شود.

زیبایی اتاق خواب

ملحفه کشدار تشک می تواند به زیبایی اتاق خواب شما کمک کند. ایجاد ظاهری هماهنگ و مرتب و همچنین استفاده از طرح های رنگی به زیبایی اتاق خواب شما کمک می کند. رنگ و طرح ملحفه کشدار تشک می تواند با سایر عناصر دکوراسیون اتاق خواب شما مانند روتختی، بالش و پرده ها هماهنگ شود و برخلاف تشک ها که اغلب سفید هستند، رنگامیزی زیبایی را به اتاق شما هدیه می دهند. کاورهای کشدار النافرش در رنگ های زیر تولید شده اند:

  • قرمز: رنگ قرمز یک رنگ گرم و پرانرژی است. این رنگ می تواند به ایجاد احساس هیجان و اشتیاق کمک کند.
  • سرمه ای: رنگ سرمه ای یک رنگ شیک و مدرن است. این رنگ می تواند به ایجاد احساس آرامش کمک کند.
  • کرمی: رنگ کرمی یک رنگ خنثی و آرامش بخش است. این رنگ می تواند به ایجاد احساس آرامش و تمرکز کمک کند.
  • آبی: رنگ آبی یک رنگ آرامش بخش و تسکین دهنده است.
  • زرشکی: رنگ زرشکی یک رنگ غنی و سلطنتی است و می تواند به ایجاد احساس ظرافت و تجمل کمک کند.
  • بنفش: رنگ بنفش یک رنگ رمانتیک و رویایی است و می تواند به اتاق خواب شما ظاهری رمانتیک و رویایی ببخشد.
  • صورتی: رنگ صورتی یک رنگ لطیف است و به ایجاد احساس آرامش و عشق کمک کند.
  • قهوه ای: رنگ قهوه ای یک رنگ طبیعی و گرم است و به اتاق خواب شما ظاهری طبیعی و گرم ببخشد.
  • فیروزه ای: رنگ فیروزه ای یک رنگ آرامش بخش و تسکین دهنده و سنتی است.
  • خردلی: رنگ خردلی یک رنگ گرم و پرانرژی است.

عدم نیاز به تعویض مرتب تشک و کاهش هزینه

ملحفه کشدار تشک می تواند نقش مهمی در کاهش هزینه های شما داشته باشد. این امر به این دلیل است که ملحفه تشک می تواند به محافظت از تشک شما در برابر عوامل کاهنده عمر کمک کند و عمر تشک را افزایش دهد؛ در نتیجه، نیاز شما به تعویض زودهنگام تشک از بین می رود. تشک های جدید بسیار گران هستند و به صورت روزافزون نیز گران تر می شوند.

ملحفه کشدار یا کاور کشدار تشک چیست؟ + معرفی محصول

کاور تشک کشدار النافرش

ملحفه کشدار تشک النافرش با سطح رویی نرم و لطیف، خوابی راحت و آسوده را برای شما فراهم می کند. این ملحفه ها در 13 رنگ زیبا و متنوع عرضه می شوند تا با دکوراسیون اتاق خواب شما مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، سفارش شما به سرعت به آدرس شما ارسال می شود تا هرچه سریعتر از آن لذت ببرید. ملحفه کشدار تشک یک محصول ضروری برای هر اتاق خواب است. این ملحفه ها علاوه بر نرمی و راحتی، به زیبایی اتاق خواب شما نیز می افزایند. اگر به دنبال یک محصول عالی برای بهبود خواب و زیبایی اتاق خواب خود هستید، ملحفه کشدار تشک گزینه مناسبی برای شما است. جهت مشاوره پیش از خرید با شماره های تماس فروشگاه مرکزی النافرش تماس حاصل نمایید و یا از صفحه کاور تشک کشدار النافرش دیدن فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد