قیمت روفرشی کشدار ضد آب و بهترین نوع آن کدام است؟
روفرشی کشدار ضد آب

بگذارید در ابتدای بحث با شما صادق باشیم؛ هیچ روفرشی کشداری تماما و به صورت صددرصدی ضد آب نیست اما باید بتوانند درصد بالایی از آب و مایعات را به خود جذب کنند تا به یکی از وظایف ذاتی خود عمل کنند. روفرشی های خریداری شده از مراکز معتبر جاذب نسبی آب و مایعات هستند و از یه حجمی آب و مایعات به بعد را روی سطح خود برای چندین ثانیه نگه می‌دارند تا شما با استفاده از یک حوله یا دستمال خشک کننده، آن مایعات را از روی سطح روفرشی پاک کنید و اجازه ندهید به سطح زیرین روفرشی و خود فرش نفوذ کند. یکی از دلایل استفاده از روفرشی کشدار، توانایی این وسیله در جذب آب و مایعات و محافظت از فرش زیرین خود است پس اگر نتواند به این وظیفه خود عمل کند ممکن است که فرش شما آسیب رسیده و یا محلی برای رشد قارچ و باکتری شود. همراه النافرش باشید.
چرا روفرشی کشدار باید ضد آب باشد؟

ضد آب بودن یکی از ویژگی های اولیه هر روفرشی کشدار باید باشد. اغلب روفرشی در مواقعی استفاده می شود که فرش در معرض گرد و غبار و یا ریختن مایعات و سایر مواد جامد یا مایع باشد. حال این ضد آب بودن در دو ویژگی خلاصه می شود؛ روفرشی کشدار یا باید آب و مایعات را روی سطح خود نگه دارد تا شما بلافاصله با یک دستمال یا حوله آن را از روی سطح روفرشی پاک کنید و یا باید آن را به خود جذب کند تا در فرآیند شستشو تمیز شود. ترجیح بین این دو ویژگی هم برای خریداران و هم برای تولیدکنندگان روفرشی انتخابی سخت است چرا که هر دو مزایا و معایبی دارد که بر دیگری ارجح است. اگر روفرشی مایعات را روی خود نگه دارد، در این صورت پاک کردن آن راحت تر است و دیگر نیازی به شستن روفرشی در ماشین لباسشویی نیست؛ در عوض نیاز به واکنش سریع توسط شما دارد و باید در مدت زمان کوتاهی نسبت به برداشتن آب یا مایعات از سطح فرش اقدام کنید. در مقابل، اگر روفرشی مایعات را به خود جذب کند، نیازی به واکنشی از سمت شما نیست و با شستن روفرشی مایعات به راحتی از سطح آن پاک می شوند. ولی خب نیاز به واکنش نه چندان فوری اما سریع از سوی شما دارد تا هم لکه از روی روفرشی پاک شود و هم احتباس مایعات موجب بوی نامطبوع نشود.

اگر روفرشی کشدار ضد آب نباشد، نفوذ آب به فرش زیرین آن می‌تواند باعث تغییر شکل، آسیب به ساختار و کاهش عمر مفید فرش شود. همچنین رشد قارچ‌ها و پوسیدگی تاروپود فرش حتمی است و بوی نامطبوع نیز ارمغان رشد قارچ و باکتری روی سطح فرش است. رطوبت موجود در محیط می‌تواند شرایط رشد قارچ‌ها را فراهم کند و باعث آسیب به فرش شود. با استفاده از روفرشی کشدار ضد آب، می‌توان از این مشکلات جلوگیری کرده و عمر مفید فرش را افزایش داد.

ضد آب بودن روفرشی به نوع پارچه آن بستگی دارد

نوع پارچه استفاده شده در روفرشی می‌تواند تأثیر زیادی بر ویژگی ضد آب بودن آن داشته باشد. در واقع مهم‌ترین عاملی که بر میزان ضد آب بودن روفرشی کشدار و عملکرد آن هنگام مواجه با ریختن آب و مایعات تاثیر دارد، انتخاب نوع پارچه هنگام تولید این محصول است. البته نوع پارچه تنها عامل نیست بلکه در حقیقت ویژگی ضد آب بودن به عوامل مختلفی از جمله ضخامت پارچه، نحوه چیدمان تاروپود و بافت پارچه و استفاده از مواد شیمیایی مقاوم در برابر آب بستگی دارد. برخی از پارچه‌ها به طور طبیعی مقاوم در برابر آب هستند، مانند پارچه مخمل شانل که مجموعه النافرش در تولید روفرشی های خود از آن استفاده می کند.

پارچه مخمل شانل دارای بافتی است که مانع نفوذ آب می‌شود و قطرات آب را روی خود نگه می دارد تا شما بتوانید آن را با دستمال پاک کنید. اگر از زمان پاک کردن نیز بگذرد و مقاومت پارچه در مقابل قدرت آب از بین برود و یا میزان مایعات ریخته شده زیاد باشد، مایعات را به خود جذب می کند و مانع از نفوذ آن به فرش زیرین می شود. با یک شستشوی آسان در ماشین لباسشویی، روفرشی مانند روز اول خود نو می شود و خبری از آثار آب و مایعات روی آن نیست. به دلیل قیمت نهایی بالاتر و حاشیه سود پایین، کمتر مجموعه ای به مانند النافرش از این نوع پارچه در تولید روفرشی کشدار استفاده می کند.

برخی از پارچه‌ها به طور طبیعی ضد آب نیستند و برای ایجاد آپشن ضد آب بودن، لایه‌های محافظتی مانند پوشش پلی‌اورتان روی آن‌ها اعمال می‌شود که سوای مشکلاتی که ممکن است برای سلامتی شما ایجاد کنند، تنها یک لایه مقاومتی موقت در برابر نفوذ آب هستند و به مرور خاصیت خود را از دست نمی دهند. اینجاست که تاکید می کنیم روفرشی کشدار را از هر جایی نخرید!

آیا قیمت روفرشی کشدار ضد آب بیشتر و گران قیمت تر است؟

اگر قصد ندارید از النافرش خرید کنید، باید بگوییم بله! روفرشی های کشدار ترک یا سایر روفرشی هایی که در کشور تولید می شود ضد آب بودن را به عنوان یک ویژگی اضافی در نظر می گیرند و قیمت این روفرشی ها با روفرشی های عادی شان تفاوت دارد اما در النافرش به دلیل نوع پارچه به کار رفته، ویژگی ضد آب بودن به صورت پیشفرض روی محصول شما وجود دارد و به احترام مخاطبان و خریداران این مجموعه در تولید تمامی روفرشی ها لحاظ شده است. النافرش اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی روفرشی کشدار، فرشینه و پادری با بیش از 100 تنوع محصول در طرح ها و رنگ های مختلف و با ضمانت بی قید و شرط بازگشت وجه و کالا و همچنین تعویض کالا در صورت عدم رضایت در خدمت شماست تا معنای جدیدی به زیبایی خانه های شما بخشد. جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های النافرش تماس حاصل نمایید و یا در وبسایت خرید خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد